Friday, February 19, 2010

Pencarian dalam nilai-nilai seni

Aku masih di sini mencari nilai-nilai yang seharusnya menjadi pegangan dalam rentetan kehidupanku. Aku mulai pasrah setelah beberapa minggu aku menghambakan diriku dalam arus kehidupanku di sini...Aku..begitulah aku untuk kali sekian kalinya mengorak langkah meniti tali perjanjian dek kerana cita dan rasa...meskipun orang berkata ikut rasa binasa....tapi aku mempunyai falsafah..hidup hanya sekali muda juga sekali anugerah kehidupan harus diraih sebanyak mungkin meskipun aku sering tertewas dalam perhitungan kehidupan ini..meninggalkan siisteri yang setia dan puteri-puteriku yang masih dahagakan belaian kasih sayang seorang bapa...tapi kini mereka terpaksa aku tinggalkan dek kerana cita dan rasa untuk meraih anugerah kehidupan yang mungkin hanya mereka yang terpilih mwskipun pada dasarnya pengorbanan dan perjuangan aku sendiri serta rezeki anugerahNya yang mengirimkan aku di sini.

No comments:

Post a Comment